to make it better somehow

Det regnar ute och ser väldigt tråkigt ut. Det blir därför en dag inomhus, ska städa mitt äckliga smutsiga rum och bara chilla i myspyskläder. Ska också fixa lite saker tills imorgon då jag ska åka till Grebo och vara tränare/ledare på fotbollsskolan där. Måste fixa lite övningar till träningen.

Just ja, igår. Jag satt och kollade i spegeln, tog upp saxen som låg där och klippte av mig mitt jobbiga hår som aldrig vill vara fint. Nu har jag alltså ännu kortare och det känns ärligt helt okej. Det blev inte fult utan okej, skönt så här på sommaren och det är ju bara hår som växer ut sen. Men som sagt, det är kort! Bild kommer någon annan gång.

Nu ska jag vila lite efter att ha gjort absolut ingenting, sen tar jag tag i städningen.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0