set the fire to the third bar

Hej kompisar!
Jag är en trött Emmi som snart ska gå och lägga mig, kan hända att jag kollar lite på teve först. Dagen har spenderats i stan tillsammans med Nike pga att jag slutade efter att jag varit en kvart (!) i skolan. Jag fick då reda på mitt geografibetyg som blev ett VG och det gör mig glad från topp till tå. Herregud vad jag har jobbat för det. Just idag är Lars Björk en snäll prick, värd en guldstjärna, trots hans finska påbrå ! hehehe

Jag handlade lite saker på stan idag, kan hända att bilder hamnar på bloggen om några dagar...
Men nu, hejs!

Det nya livets om jag pratade om förut går förresten bra, hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0