Reser du din väg, då kan du be mig vänta

skola idag igen då. Det är förjävligt, men som tur är ska vi snart gå hem. Blir att fira mammi idag som har födelsedag, Världens bästa mamma. Ska också sova när jag kommer hem, jag är verkligen hur trött som helst och jag har en äcklig träningsvärk i mina armar efter att ha bärt en massa tunga möbler hela dagen igår. Och just ja, om inte mina beställda saker från H&M kommer idag tror jag att jag smäller. Dom har lovat, men hittils har jag inte fått något sms. Det skulle komma för nästan 2 veckor sen egentligen, från allra första början. Usch.

Näää lite matte ni kanske så hörs vi sen. Puss

Grattis mamma !!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0