People just think I am hip



1. Värmen!
Jag bara älskar när man kan gå upp, dra på sig en enkel klänning, sätta upp håret i en tofs och gå ut i trädgården och sola lite. Underbart.

2. Jordgubbar!
Det måste vara sommarens under. Det finns inget godare att trycka i sig när man blir sugen och lite smått hungrig, helt okej nyttigt är det också med lågt GI-värde.

3. Känslan man får när man köpt något man är nöjd med!
Den känslan fick jag igår när jag blev ägare till min underbara nya gråa fina klänning. Alldeles uppe bland molnen.

4. Att vara 18 år gammal!
Skönt att ha åldern inne för rätt mycket saker den här sommaren.




1. Sommarskola!
Definitivt den första på disslistan. Jag har inte varit med om någonting tråkigare, inte på länge iallafall. Det blir aldrig sommarskola för mig igen om jag inte blir mordhotat och liknande, får hoppas på att jag slipper det. För här vill jag inte spendera mitt sommarlov.

2. H&M's förbannade postorder!
Här är jag riktigt sur. När det gäller deras leveranser. Mina grejer har ännu inte dykt ner där dom skulle vara för nu högst 11 dagar sedan. Det är inte bra hörrni! Skulle vilja kalla er för idioter när ni säger "vi har hafy lite mycket att göra". Hmmm, erat jobb eller? Säger det igen, IDIOTER. Lova ingenting om ni inte kan hålla det. Hur svårt kan det vara?

3. Åtvidaberg!
Förlåt mig kära invånare i byn. Jag bor här och visst är det charmigt och mysigt men det finns ju ingenting att hitta på om dagarna. Helt ärligt. Jag och Nike pratade igår om hur annorlunda allt skulle vara om vi bodde någon annanstans, kanske linköping eller stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0