jag vet vad som måste göras ändå sitter jag kvar

Idag är första dagen i mitt nya liv. Vilken klyscha, men det är ren sanning, förhoppningsvis. Det ska bli ett nyttigt liv med bara en massa skratt och positivt tänk. Detta kommer nog bli så bra så.

Nog om det. Tänka skriva att pengar gör mig galen. Alltså nu när jag dömer matcher och cuper har jag pengar som kommer in på konton inprincip varje vecka och då känner jag att jag kan köpa det det och det. Det är inte bra, men jag blir galen bara. Jag beställde ju lite häromdagen och vill gärna göra det idag igen.
hmmmmm

Nu taggar jag för match på kopparvallen mot Skeninge, sista innan uppehållet!
Hejs , puuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0