Jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar

Åh ilska är skönt samtidigt som det bara tär inuti. Det gör att jag bara vill öppna käften, spotta ur mig alla elaka ord som kommer upp i huvudet. Känslan efteråt, när man har skrikit sönder halsen är härlig. Ni vet när man sjunker ihop, alldeles kraftlös, när ögonen flackar och när man snabbt ramlar in i sömn. Allting snurrar och man tappar tiden och förmågan att veta vem och vart man är. Det har hänt mig ett par gånger att jag blivit så arg. Så arg att jag ramlat ihop.

Men nu är jag inte arg , lurade! Jag är skitglaaaaaaaaaaaaad för att jag fick nyss ett jättebra samtal och jag springer omkring på moln, fast med huvudvärk! TÄNKER FÖR MYCKET!!!!!!! MEN LYCKA, DET GÅR BRA NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0