jag får liksom ingen ordning

fotbollsskolan i Grebo är slut. det blev uppvisning av Emil Källdorf (har förmodligen stavat fel på efternamnet.), fotbollsfreestyle alltså. Det blev också match mellan spelarna och oss tränare. Det var väldigt intressant haha. Sedan städade vi, lämnade ut diplom och sa hejdå. Detta betyder inte sovmorgon för mig på morgonarna, utan sommarskola med inriktning på matte. Inte kul alls, tur att jag får pengar för det och tur att Nike är med. Imorgon och fyra dagar nästa vecka, sen så är skolan slut för våran del. Efter det kommer sovmorgonarna, jag längtar och längtar! Sova är det bästa jag vet.

Nu ska jag sätta på en film och ta det lugnt så att jag orkar med morgondagen.
Puss, tjingis! Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0