Every long lost dream led me to where you are


Hoping I would find true love along the broken road
But I got lost a time or two
Wiped my brow and kept pushing through
I couldn't see how every sign pointed straight to you








 
- man kan tycka att det är töntigt med texten till dessa bilder. Men den är sann. Klännigen har funnits i affären BIKBOK länge och jag har sett och kännt på den men aldrig prövat. Kändes onödigt att lägga ut mer pengar på fler klänningar, men idag när det var 50 procent kunde jag inte motstå. Åh, min nya kärlek. Du fanns alltid där och nu är du här hos mig. Så fin och jag känner mig vacker. Sen så är ju inte sista bildet så smickrande, men ändå. Vilken underbar känsla lite tyg kan åstakomma, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0