Bang bang, we're beautiful and dirty rich

Det blev en match mot Boren som slutade 3-3 i det fina vädret. Jag lyckades nicka in ett mål, vilket är bra. Nu ska jag snart sätta mig på cykeln, trampa neråt och döma match tillsammans med Jocke och Andreas. Härligt med lite pengar! Jag är dock väldigt trött i både huvudet och i kroppen efter matchen. Jag fick en liten smäll av en tjej i huvet i en kamp och när jag kollade mig i spegeln har det blivit en liten röd bula, snyggt! Känns ganska bra också, hmm. Men trots detta är det bara att skaka av sig tröttheten, dricka lite vatten och få i mig nånting att äta så att jag kan orka med 2x35 p98 på edberga!

Ha det gött, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0