att du lever med det i all evig tid

SItter här i skolan i en apskön stol/fåtölj. Den är dock lite jobbig att försöka jobba i, men jag gör mitt bästa. Den är skön när man vill ta lite rast och luta huvúdet tillbaka och stänga ögonlocken för ett par minuter. Men nu är det ju tyvärr inte rast än förens om en timma ungefär, så det blir www.matteboken.se för min del, jobba lite, och sen slumrar jag in i en kvart typ. It's a deal!'

Annars så är dagens planer inte så många. Jag ska hem, fixa lite, sova lite och sedan gå iväg till kopparvallen ikväll för att träna för första gången sen jag var på gymet, vilket var i... onsdags kanske? Hjälp. Tur att det är träning så att jag får röra på mig. Jag håller också tummarna för att mina förbannade saker från H&M kommer idag. Annars är jag inte nådig, helvetet släpps lös. Nu får det vara nog ! Och just jaa, ska läsa igenom fotbollsdomarboken ett antal gånger idag, jag vill ha stenkoll på precis allting tills onsdag. Då har jag en viktig och svår match att döma!

Aja, vi hörs sen, kanske ikväll eller nu under förmiddagen om jag får för tråk. Vilken är stor sannolikhet. 
Men puss och kram, skummbanan, heeehehehhee. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0