you belong with me

Fredag och min första dag på sommarlovet! Sommarskolan hade ju avslutning igår, blev bjudna på glass, men duktig som jag är sade jag nej tack! Idag ska jag träffa Märta och ta det lugnt, vila min fot som skadades igår på träningen. Användes som en extra fotboll åt Nike, haha ! Men det känns så mycket bättre idag, men gör fortfarande lite ont. Åkte ju till stan igår med och hängde med Johanna innan träningen. Fick med mig en lång orange (ungefär) tröja och en ring. Drack Kaffe (!?) och det var inte så äckligt som jag alltid tyckt förut, vad har hänt med mig?


stackars foten igår kväll!

Där är den nya ringen, en ödla! Jag gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0