when I arrive

Klippt halva gräsmattan och "lagat" mat åt familjen. Lite vuxenpoäng till mig, bara några.
Lyssnar på timbuktu, sjunger med, tänker lite och väntar på att Märta och jag ska ut och gå en runda. Röra på oss, bra! Ska i säng tidigt inatt också, blev sent igår plus att jag ska till vårdcentralen klockan 8 (!!!?) och ta blodprover i armen som ska skickas till US, diabeteskontroll på tisdag.

Tänkte kanske visa er alla mina klännigar. Jag har fått litet av ett beroende av att köpa nya klänningar. När jag var liten, ung och allt sånt där var jag inte ett dugg intresserad av sådant. Klänning var för tjejigt och det ville jag inte va. Det var jag inte. Men nu, något har hänt med mig, det är galet. Men kanske, måste få tag på kameran bara.

MEN PUSSHEJ så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0