when all is said and done

Okej, sitter här som ett fån igen och grubblar. Över mitt förbannade hår. Låt mig säga såhär, k-a-t-a-s-t-r-o-f! På't ungefär. Jag överdriver inte när jag beskriver håret som askort, verkligen kort, slitet som aldrig förr, som tuggumi, det går sönder, brunt med skiftningar av svart, röd och framför allt grönt. Det syns inte så dant på bilder jag tar, men i verkligeheten, ajsing. Jag får helt enketl låta håret vara, ingen färg, ingen plattning eller värme på ett X antal år. Jag måste hålla mig nu. Bara en massa inpackningar och sånt som är bra för håret. Jag vill gärna ha en fin frisyr när jag tar studenten om ett år. Så tummarna hålls nu!

Förslag mottages gärna, såå fram med det nu kompisar?

Som jag skrivit förut. Hatar mig själv haha.

Aja, pga hårkrisen har jag införskaffat mig en hel del inpackningar bla, Ö&B vettni, klippa!

fem stycken olika inpackningar som ska göra underverk. En nagellacksborttagningsmedelsflaska, hehe. Spraydeo och sminkborttagnings sak. Plus en escada parfym som mamma köpt till mig, den gula i bakgrunden som ni kanske ser. Snällis vava?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0