the only thing that is on my mind

Inatt kunde jag inte somna förens klockan slog lite över 3. Jag vet inte varför. Kan vara pga värmen som liksom letar sig in och vägrar försvinna ur mitt rum, trots att fläkten står på och låter all the time. Kan också bero på att jag totalt vänt om på dygnsrytmen, men det tänker jag tvivla på. Jag måste hitta ett sätt att lyckas somna på. Öppna fönstret kanske, sova utomhus eller varför inte lägga madrassen i källaren? Förslag? Alternativen är många och orken är låg, life is a bitch!

Sicken trött brud inatt.
Och fråga mig INTE varför jag sitter och tar cambilder på mig själv mitt inatten klockan 2 som ett mongo som är förvirrad och inte vet vart hon är eller vem hon är. Sån är jag och så är det bara, inget att göra något åt.





Trött ser jag ut iallafall. hehehheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0