lets start living

Hej igen!
Nu är jag tillbaka framför datorn efter att ha spenderat helgen med släkt i Norsesund/göteborg. Det var som alltid lika trevligt och mysigt, mycket crocket, god mat och massvis med kärlek! Men som sagt nu är jag hemma igen och det är en skön känsla som sprider sig från topp till tå, bakochfram och ut och in, upp och ner till och med. Ska bli skönt att få sova i min egen säng istället för en luftmadrass i en bastu. Inget illa med det, men mitt rum är snäppet bättre. Möjligtvis 2! Men innan jag går och lägger mig ska jag självklart kolla på VM matchen som spelas om två minuter mellan Japan och USA. Jag har inte bestämt mig för vilka jag hejar på. Men om jag skulle satsa pengar skulle dom läggas på Japan. Dom är riktigt bra. Efter det blir det en PW eller en löptur. Jag har ett mål, ett viktmål som jag tänkte nå. Måste också ha någon konidtion tills fotbollen och dömandet drar igång igen!

Nu blir det bilder och match.
Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0