jag kan få dig när du vill

Snart kommer Josse E och hämtar mig och Nike och skjutsar oss till Odensvi där hela fotbollslaget, eller delar av det kommer spendera helgen i. Fotbollsläger står på schemat och det är blandade känslor från min sida. Jävligt bra för kroppen att träna stenhårt för att komma igång innan matcherna startar, lagkänslan byggs på och allting sånt. Men att ligga på luftmadrass, svettas och allt sånt är ingenting jag ser framemot, men det är väl bara att göra det bästa åt saken. Imorgon kommer Jocke och Andreas ner också så att vi kan döma tillsammans.

Nu ska jag packa ihop det sista innan hon kommer, vi hörs på måndag kompisar!
Puss take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0