I am overboard

Igår kväll kom jag hem ifrån götet vilket känns bra! Drar dit med tvilling och pappi igen på fredag för släktkalas och crocket cup. Men innan dess ska jag andas, ta det lugnt och hinna träffa lite kompisar. Idag tex ska jag träffa Anna en stund. Snacka lite och mysa. Sen så är det ett måste att kolla på Sverigematchen som sänds ikväll. Semifinal, hur bra är inte det? Ungefär lika bra som att jag har fått en ny mobil. Svårt för mig dock att hantera toutch, men vad gör det om hundra år när allting kommer omkring? Men innan dessa planer går i verket ska jag göra det jag har velat göra nu i en veckas tid. Lägga mig i badet, använda hårinpackning i håret, raka benen så jag får den underbaraste känslan som finns, alla tjejer förstår! Sen så ska jag fixa min naglar och bara sätta mig i solen och ta det lugnt!

men puuuuuuuuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0