för jag har gråtit

Karro och jag tog en snabbisrunda på stan. Träffade på Nilla Fischer, nämen? FETT! Och för er som inte vet vem hon är, släng er i väggen. Aja, karro fick med sig en massa fint! Och jag lite skit. Sen tog jag bussen hem, fixade frillan och hjälpte pappa med altanen. Ja ni hörde rätt, ALTANEN! Den fixas, påtiden va , eller hur? Aja, vi drog, jag övningskörde och vi handlade varsin kebabsallad och åt upp den. Sedan hyrde vi film på macken. Det var våran kväll den. Snart ska jag sova för att imorgon ska jag städa mitt rum innan vi tar bilen till Norrköping och hämtar mammi, nike och tuva som har varit i turkiet och blivit feta!

herrå, stor puss kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0