every day and every night

Åtvidaberg är verkligen en håla med en massa kockosbollar.
Som igår när jag var iute och sprang så blev det så himla varmt så när jag kom fram till sporthallen satte jag mig under ett träd och gjorde lite situps när en kille/man på andra sidan vägen gjorde tummen upp och sa "det ser bra ut". Jag skrattade lite och svarade tillbaka "så bra då!". Den här killen/mannen måste ha tagit mitt svar som en inbjudan till att börja ragga på mig. En svettig trött tjej med olivolja i håret (gör det lenare, har det i håret ibland) sittandes under ett träd och ser allmänt äcklig ut. Han går över, presenterar sig för mig och börjar prata med mig och frågar mig massa saker, vem jag är, vart jag bor och liknande. Efter ett tag går han sin väg. Dum som jag är hade jag ju berättat vart jag bodde så när jag springer upp för backen till mitt hus ser jag honom där! Hur weird? Jag blir iaf "tvungen" till att gömma mig bakom en skåpbil, han var fan knäpp. Till slut gick han sin väg och jag kunde fortsätta hemåt.

Efter det tog jag mig ett bad och drog iväg till Jossan där andra trevliga människor också befann sig. Jag drog dock hem tidigt och la mig i mammis säng där jag somnade, rätt sent. Jag vaknade sent också, blodsockermätaren visade 2,8 och jag var en aning snurrig i huvet och i hela kroppen. Jag fick i mig frukost och sen blev allting som vanligt igen. Lunch har åkt ner i magen också och nu funderar jag på att ta mig en promenad och att gå förbi Ica och införskaffa mig en pepsi max tills ikväll och tills imorgon. Imorgon ska jag förresten på träningsläger med fotbollslaget. Jag ska också döma en match, F16, på lördag. Det betyder regelboksplugg all night long efter träningen ikväll!

See you, puss :)


Simon busunge!
På måndag kommer dom hit mina små kusiner.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0