det här ska bli den bästa dagen i mitt liv

Äntligen fredag!
Så skulle man kunna uttrycka sig, men innerbörden har på något sätt tappats bort under sommarlovet då alla dagar är som fredag och lördag! Spelar liksom ingen roll vilken veckodag det är, man kan göra på ett ungefär samma saker ändå. Det kan man ju tycka är bra eller dåligt, jag har ingen åsikt.

Amen iallafall. Fredag om ni missuppfattade mig på något vänster. Idag ska jag först och främst ta mig ett bad, raka benen (love it) tvätta håret och alla såna saker. Sen efter det drar jag på mig lite kläder och vandrar bort till apoteket för att hämta ut lite nödvändiga diabetessaker som jag har slut på hemma i sjukskåpet! Efter det fortsätter jag bort mot Mathias och ger honom 100 kronor som jag är skyldig honom. Efter det vandrar jag hemåt igen och byter om. Ska iväg på en liten fest ikväll så vill gärna ha lite festliga kläder på mig. Tror det blir min nya Svea klänning, den gillar jag mycket. Den är mig. Jag hoppas också på att kunna få övningsköra innan kvällen med lilla mammi och visa henne att nu vet jag mer.

Dom kom hem igår förresten, glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0