älskling hör på jag tar steget

Jag säger det igen.
Melissa Horn lyckas alltid med att röra till det för mig. Hon gräver sig djupt inpå och berör. Hon är enligt mig världens bästa sångerska och låtskrivare, varenda låt har en mening, ett budskap och det är en konst i sig att lyckas med och hur fint är det inte att sjunga på svenska? Jag tycker om det så himla mycket. Bästa låten med Melissa som jag tycker är "vår sista dans." Den har betytt mycket för mig och den är så otroligt fin. I vinter sen så ska jag på hennes konsert i Linköping och jag längtar. Gissa hur många tårar som kommer rinna nedför min kind?

grymt söt tjej också på toppen av all talang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0