when I find you

Det blev en tur till Linköping idag  med William och Karro, för att handla dom sista julklapparna. Jag är klar och det känns helt ok, nu behöver jag inte oroa mig längre! Bara oroa mig för vad dom som tar emot paketen ska reagera, men jag tror det blir bra. Är nöjd! Jag träffade också Matilda och pratade och kramades, skämde ut mig lite också på H&M. Så pinsam jag är. Haha, skrattade så att det gjorde ont. Men det var skönt att träffa tildis.

Nu ska jag kolla upp en massa universitet så jag vet vad jag ska söka sen i Mars eller när det nu var. Jag är lite förvirrad, jag funderar på idrott&hälsa lärare eller grundskolelärare. Det lutar mest åt idrott och hälsa, men är inte säker. Jag ska fundera påt !

Annars blir det en lugn pluggkväll. Vi hörs imorgon efter min innebandymatch mot antvarden. Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0