så dansar vi till dansmusik igen

Jag försöker kolla upp antagningspoäng och en massvis med utbildningar och dess universitet/högskolor och jag lyckas inte med det jag vill lyckas med. Jag kan inte hitta rätt. Hmm, tur som jag har så är det ett par månader kvar. Fast ändå några månader. Ska jag bli vuxen då på riktigt? Flytta hemifrån, spara pengar, tvätta, laga mat, städa, betala räkningar och allt som hör till. Ska jag verkligen leva själv och bestämma själv?

Det känns så konstigt. Jag som är den där lilla tjejen på 10 år som grät floder över att flytta från Grebo till Åtvidaberg. Nu kollar jag liksom upp utbildningar i Malmö, Örebro, Umeå, Göteborg, Växsjö och i Stockholm. Hur galet? Vuxen, så läskigt det låter. Alldeles vuxen och eget ansvar.

men som sagt, student och bal och allt vad sista terminen har att erbjuda först innan jag kan låta nervösiteten ta över totalt! Not there yeeeeeeeeeeeeeet. Men tilda är, älskade älskade vän.


Vart tog jag vägen? Vart försvann tiden?

ja, jag har faktiskt tagit ett par ridlektioner. k.a.t.a.s.t.r.o.f.


Kommentarer
Postat av: M.

Älskade underbara bästa vän <3 jag älskar dig!!

2011-12-27 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0