my lifesavior

Och här ligger jag fullt påklädd i sängen med Justin bieber i lurarna, overboard. Älskbart. Klockan är nästan 12 och jag är inte ett dugg trött och inte heller förvånad. Jag borde egentligen vara relativt trött med tanke på att jag sprungit runt på stan idag letandes efter en nyårsklänning efter mitt lillapsykbryt igårnatt. Till allas (hoppas jag) glädje hittade jag en ny kärlek, ett svart fodral med lite paljetter. Fungerar bra imorgon tror jag . Men som sagt därför borde jag vara trött , bland annat, har också busat med kusinerna och hujedamej vilken energi dom små livet har. Dom går i ett , brottas, hoppar omkring, skriker, kramas, skrattar och pratar. Jag älskar och avundas dom. Tänk om man hade iallafall em tredjedel av deras energi, vilket liv man skulle ha då. Unstoppeble. Typ. Men med allt detta sagt ska jag nog bör jag iallafall resa mig upp, byta om, borsta tänderna och stänga mina ögon och vänta på John blund. Men det är ju tyvärr för min del lättare sagt än gjort. Förbaskat. Men skam den som ger sig. Puss och godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0