kusiner

Nu väntar vi hela familjen på att kusinerna ska komma ! Dom kommer hit om ungefär en timme och då blir det full fart här hemma ! Inte en lugn stund , men så ska det vara ! Tänkte också berätta att jag har varit duktig med maten nu dagarna efter jul , tänker inte missa min målvikt. Aldrig i livet ! Det vore ju också lite pinigt att ställa sig på vv-vågen den 10 januari och inte ha gått ner någonting. Den situationen vill jag undvika. Efter lovet tänker jag komma igång med afrolatinskdans på hälsofabriken med. Har testat det en gång och det var svårt men kul. Jag är inte så rytmisk som jag hade hoppats på. Men iallafall, dom har haft ledigt från dansen så att det har inte blivit något. Men efter lovet är det igång igen ! Varje onsdag halv 6 kommer jag vara där, som lite extra träning i veckorna :-) blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0