död åt tengel

Hela den här dagen kan slänga sig i stenväggen. Ungeför som Mike gjorde på Jersey Shore, rätt åt han och rätt åt min dag! Har bara varit en massa besvär som jag inte orkar ta tag i eller ha omkring mig. En massa plugg med som förstör mina dagar och min fritid. Naturkunskap liksom, jag fattar ingenting och det är inte roligt alls. Jag längtar tills lovet, då man kan ta några dagar och göra absolut ingenting på ! Lyx. Men jag har såklart en hel del plugg att hinna med då med, men då finns tiden där iallafall. Den finns inte riktigt nu, är lite förvånad över hur svårt det är för lärare att kommunicera med varandra och hur svårt det är för dom att lyssna på vad vi elever har att säga om saker och ting. Det är konstigt. hmm...
Jag ska ta med mig dom tankarna när jag utbildar mig till lärare. (idrottslärare)

här kommer lite bilder från balmässan;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0