busy man

Vaknade lite småsent, ungefär kvart/tjugo i 8 så jag var ganska stressad eftersom att jag börjar halv 9 med fysträning på eksågen. Så jag börjar byta om , trycker i mig frukosten, packat väskan och allt. Sist av allt tar jag ett blodsocker eftersom att jag inte hann med det innan. Självklart visar mätaren lågt blodsocker. Jahopp , ingen fys för min del, men förhoppningsvis fotboll klockan 10. Men jag var iaf försökt få tag på tott hur mycket som helst. Tott är våran tränare, men han är helt omöjlig att få tag på ! Men jag fortsätter med att ringa och så ska jag sitta här framför teven innan jag kan vandra iväg till kopparvallen. Länge leve min diabetes ! Ae nu får det vara nog. Styr för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0