bla bla

Jag är väldigt glad. Jag lyckades få MVG på mitt naturprov och jag är hur chockad som helst! Jag fattar inte hur jag lyckades med det? Men jag klagar inte, inte någonstans. Tackar och tar emot, så värt !

Idag är sista dagen innan lovet i skolan. Jag har en lektion kvar och sen så går jag hem och andas ut. Det blir innebandyträning ikväll och jag ska också läsa boken: bakom stängda dörrar. Den är grymt sorglig och äcklig. Jag gillar sådana böcker.

Under lovet kommer jag som alla andra, eller aa, de flesta andra att fira jul med min familj på lördad. På söndag blir det INGEN utgång för min del. Jag vet att det är många som går ut på juldagen, men jag känner att jag både vill spara pengar, tid, energi och inte dricka en massor. Mina kusiner kommer under ett par dagar och det kommer bli hur kul som helst. Jag ska också fira Nyår och en massa andra saker. På fredaf tex ska jag till stan med Matilda.

Nu ska jag inte göra något, heeeeeeeeeeeeeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0