all this way

Hej kompisar.
Har varit på två stycken möten idag! Ett på vv, och ett på skolan med Syo. Funderar nämligen på att ta bort matten, men jag ska tänka på det tills efter jul, efter lovet. Då ska jag ha kommit fram till ett beslut. VVmötet gick inte riktigt så dåligt som jag trodde. Men som sagt, ny vecka och nya möjligheter. Lets do this. Mer än det har jag inte gjort idag. Eller jo, jag och pappi har äntligen beställt mina flygbiljetter till Tyskland, Köln och Karen! Det blir fem dagar hos Karen med skratt kramar kärlek och fest ! Blir awesome.

Nu ska jag gå till mitt rum, lyssna lite på musik och somna med min nya filt som jag fick i adventsjulklapp. Den är helt underbar. Den är så varm att jag inte behöver täcket på natten. Bra. Det är bara två dagar kvar nu i skolan innan det är lov. Jag kan inte säga annat än att det kommer sjukt lägligt. Mitt sista jullov. Eller aa universitet och sådär , lov då med men ni fattar juuu vad jag menar. Längtars om tusan till STUDENTEN. Det om något blir awesome.

Men som sagt det är ett halvår kvar och nu här näst blir det sängen och filten med ett glas funlight. Heheh
Pussss


Sheeeeeeeeeena. Skäms lite vilken ful bild. Men på något sätt får den mig att bli glaad, jag ör nämligen så ful här att det är okej att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0