varför vill du stå med mig i regnet

Hej!
Ett tag sen jag satt här och bloggade känns det som. Kusinerna är nämligen här och då blir det inte mycket tid över kan jag säga. Det är lek och allt möjligt hela tiden. Dom är bra dom! Går inte att göra annat än att älska dom.

* Jag skulle ha gått på träning idag, men blodsockret ställde till det och det gör mig förbannad.

* imorgon jobbar jag och en hel hög andra trevliga människor på skänninge marknad och på onsdag med, hej pengar!

* döma cup och dela ansvar som domaransvarig på lördag.

*måndag blir en viktig dag för mig.

Puss på alla.

Nu tappar jag upp badet och tar det lugnt resten av kvällen!

Slänger in en bra låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0