var o en går hem till sitt

Ännu en dag på fotbollsskolan har gått förbi. Idag lyckades våra (nikes o mina) barn få 4 st killar att böla genom att vinna match mot dom. Igår slog dom ner domaren och uträttade lite lätt misshandel och våldtäkt på honom. Dom tyckte heller inte om domaren idag, igår var det Kim och idag Emil. Emil kom dock relativt lindrigt undan , iaf från mitt lag eftersom att vi vann. Men lite psykisk misshandeln blev det "nästan sämre än Kim". Stackaren pojke. Våra barn har också problem med att hålla vattnet i vattenflaskan eller i munnen. Att hälla bubbelvatten på allt och alla är lite utav ett intresse för killarna. Men utöver allt bus och det ständigt återkommande tjatet är dom underbara. Imorgon är det turnering och den enda domaren dom accepterar är mig. Är beredd på allt möjligt bråk imorgon. Vågar jag verkligen döma ? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0