se dig om här är din beskärda del

Alla människor har stunder för sig själva. Jag gillar att släcka taklampan, borsta tänderna, tvätta ansiktet, sätta på mig en pösig killigtröja, på med antingen melisssa horn eller winnerbäck och måla mina naglar. Relaxed! Att måla mina naglar i crazy färger är något jag bara måste göra. Jag klär mig mycket i svart vilket är tråk och jag kan lätt bli deprimerad utan färgklickar. Då funkar nagellack perfekt. Speciellt efter en dag som denna som har spenderats på edberga med massa barn med hundra åsikter i spåregn och i solsken. Första dagen gick dock bra och ungarna är söta. Nu ska jag sova så morgondagens orkas med den med ! Puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0