make it rock

Hej kompisar. Jag är trött men sitter ändå uppe och glor på teve. Jag tycker att det hör till på sommarlovet om man är 18 år och förvirrad. Eller förvirrad , det är jag väl inte men lite allmänt dum i huvet och det har jag alltid varit. Jag tror mest att det handlar om att trotsa min pappa och min inre röst som säger åt mig att gå och lägga mig så att jag orkar med matchen i västra harg imorgon. Eller så handlar det så enkelt om att jag har vänt på dygnet. Blir lätt så, men som jag skrev tidigare tillhör det sommarlovet. Sommar , känns mer som höst vilket gör mig varm inuti och ut. Gillar mörka kvällar, hackor och gula löv. Den mysigaste årstiden på året. Tyvärr tillhör regn , kratta gräsmattan och allt annat till. Nu babblar jag bara fast på svart och vitt, Internet. Så dags att sova.. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0