legat sövd på akuten

Mobilblogg igen. Jag säger ju det, jag vaknar till liv på natten, en sk nattmänniska. Ae men ligger uppe och har svår jävla ångest. Jag pratat om skolstart. Det är inte långt kvar av sommarlovet nu, sista veckan är nästa vecka. Då börjar det igen, läxor, tidiga mornar och allt som har Me skolan att göra. Elevrådsordförande också vilket bara bygger på min ångest , ni förstår inte hur mycket work jag kommer att behöva göra. Balen, den förbannade balen ska planeras och fixas av moi. Hur ska det gå ? Alltså ångest , måste släppa och bara go with the flow, sista året ju innan livet börjar. Livet man själv bestämmer över. Vuxen och allt sånt . Maaaaaan denna ångest. Död åt tengil. Imorgon ska jag till Märta på lunch och då ska ångest bort. Har ju som sagt fortfarande lov. Älskade lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0