att marken du går på går sönder

Sådär ja. Ännu en helg har passerat förbi i snabb fart. Det är faktiskt lite sorgligt att tiden går så fort. Nu tycker jag inte det enbart pga att helgen är slut utan bara det att man hinner liksom aldrig stanna upp, ta det lugnt och njuta av tiden. Jag menar , nyss var jag 11 år och hela världen var min. Ungefär. Det fanns inga bekymmer allt, bara rädslan av att tiden skulle så still. Nu är det tvärtom juu, konstigt det kan vara. Nog om det. Idag har vi spelat fotbollsmatch mot tallboda och vi förlorade tyvärr. Linda fick åka till sjukhuset med ambulans, motståndarna tyckte att verbal psykisk fotboll var roligt, likaså deras mycket speciella och okänsliga tränare. Tänker dock inte lägga ner en massa skit på människor jag inte bryr mig om för fem öre, men ni förstår vad jag menar. Gjorde ett mål förresten , värt. Ajaa det bästa med dagen var att mamma köpte mig en 1,5 liters Cola light för att vi var så upprörda efter vistelsen i tallfuckingboda. Älskar Cola light. Nu blir det sängen för att mina ögon och mitt inre orkar inte med mer idag. Måste ladda upp inför morgondagen då det åter igen är skola. Vi hörs, puussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0