You can push me out the window I'll just get back

Det var längesen jag var så här trött i kroppen. Det är jag eftersom att det var amazing åtvid för 2orna i skolan idag. Vi sprang och sprang och sprang, vi fick en bra tid men aj så jobbigt. Mitt lag bestod av mig, pajus, erki, william och marwel och dom killarna skenade iväg så det var bara för mig att försöka hänga med så gott jag kunde och det kunde jag helt okej trots allt. Jag är stolt att jag kom in i mål tillsammans med resten av team Gadaffi (lagnamnet) på en tydligen riktigt bra tid.

Det negativa är att jag är för trött och det är snart dags för seriepremiär i rimforsa med fotbollslaget. Det är dags att skaffa fram lite energi så att jag orkar med det också!


jag försöker se pigg ut, men jag tycker att det syns rätt bra att jag är trötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0