And shape sounds of her sister

Naturkunskap, ingenting för mig. Jag suger på det. Så är det bara.
Plus att det ser ut som ett sugmärke nedanför min hals, men det är bara dobbmärken från matchen igår. En tjej trampade på mig, men det känns ingenting. Så ingen får tro att det är ett sånt märke, för det är det inte.

Jag är en trött tjej med, om någon ville veta, ingen vila har jag fått. Får bli en powernap efter skolan på 2 timmar eller nått, det behöver jag. Men innan dess måste jag göra lite naturfrågor och sen så är det geografi. Geografi är ingenting för mig det heller.

Hejdå, nu ska jag dö en stund.


Kommentarer
Postat av: Morgangunn

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-22 @ 10:08:13
URL: http://morgangunn.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0